Strona główna

SOCIAL MEDIA:
📌Facebook 📌Instagram 📌 Linkedin

1️⃣ FACEBOOK ADS
Chcesz, aby użytkownicy Facebooka i Instagrama:
🎯 zostawiali Ci swoje numery tel. w formularzach kontaktowych (Lead Ads)❓
🎯 kupowali w Twoim e-sklepie (kampanie na Konwersję – Zakup lub Dodanie do koszyka)❓

Aby tak było:
📌 dobierzemy Ci cele i gr. docelowe (w tym remarketing)
📌 stworzymy grafiki i opisy

2️⃣ LINKEDIN – PROFIL OSOB.
Prowadzisz działalność B2B❓

Chcesz, żeby odzywali się do Ciebie Klienci z Linkedina ❓
📌 pomożemy Ci w harmonogramie publikacji
📌 zredagujemy Twoje posty
📌 stworzymy do nich grafiki

📈 Analiza Klientów

Żeby skierować do siebie Klientów musisz najpierw wiedzieć kim jest Twój Klient.

Stwórz personę

czyli odpowiedz sobie na pytania o Twoim „typowym” Kliencie:

📌 jaką ma płeć❓

📌 ile ma lat❓

📌 gdzie mieszka❓

📌 jakie ma stanowisko❓

📌 a także jakie są jego zainteresowania❓

Zainteresowania – system reklamowy Facebooka gwarantuje Ci dotarcie do osób nie tylko według typowych cech demograficznych, ale także według zainteresowań❗

🎯 Zdobywanie Klientów

LEJEK SPRZEDAŻY

Czy Klient kupi od Ciebie, gdy zobaczy Twoją reklamę po raz 1szy❓ Raczej NIE.

Reklamy typu „Kup Pan cegłę” nie działają…

Twoim zadaniem jest budowa lejka sprzedaży, do którego „wpadną” Twoi Klienci 😎

1️⃣ GÓRA LEJKA – ZBUDUJ ŚWIADOMOŚĆ 📌

Reklamy i posty, które pomogą zrozumieć problemy, jakie rozwiążę Twój produkt/usługa.

2️⃣ DÓŁ LEJKA – SPRZEDAJ 🎯

Próbuj reklam sprzedażowych do osób, które miały z Tobą kontakt .

🖌️ Obróbka graficzna

Jeden obraz jest wart więcej niż 1000 słów 😎

dlatego:

▫️ wyszukamy i pobierzemy zdjęcia do Twoich reklam
▫️ skorzystamy z Twoich zdjęć i grafik
▫️ obrobimy je graficznie
▫️ na końcu opublikujemy wraz z opisami w Menedżerze reklam FB jako Twoje reklamy 🙂

Gdzie znajdują się nasze grafiki❓

1️⃣ W reklamach

2️⃣ W postach (również możemy Cię wspomóc w tworzeniu grafik na Twój Fan Page)

📣 BLOG DOT. SOCIAL MEDIA

INSTAGRAM, MESSENGER, ITP. (Umiejscowienia reklamy FB)

Mając konto w Business Manager możesz pokazywać swoje reklamy nie tylko na Facebooku (aktualności, prawa kolumna, stories, filmy), ale także w jego usługach i aplikacjach 😊 Wyświetlaj je w takich lokalizacjach jak:🎯 Instagram🎯 Messenger🎯 Marketplace🎯 Audience Network CO WYBRAĆ❓Musisz dokonać wyboru:📌 automatyczne umiejscowienia reklamy (zalecane przez FB)lub📌 ręczne ustawienie umiejscowień. JAK DZIAŁA AUTOMAT❓Jeśli w danych …

ZREZYGNUJ Z POSTÓW SPONSOROWANYCH❗

Pewnie wiesz, że samo publikowanie postów może nie wystarczyć do osiągnięcia rezultatów biznesowych. Osoby, które to zrozumieją – zwykle najpierw próbują promować posty. Jeśli również tak robisz – nie wykorzystujesz potencjału sprzedażowego Facebooka❗ ➡️ USTAL CEL REKLAMY ⬅️ Świadczysz usługi❓Pewnie zależy Ci na wypełnionych formularzach kontaktowych (po kliknięciu w taką reklamę – użytkownikowi wyświetla się …

UCZENIE OGRANICZONE NA FACEBOOKU

Co zobaczysz, gdy w Twoim samochodzie dojdzie do usterki❓ Kontrolkę 🔴 W przypadku Menedżera reklam – taką funkcję pełni komunikat dot. ograniczonego uczenia 😊 O CZYM MÓWI KOMUNIKAT❓FB informuje Cię, iż: 🚫 Twój budżet może nie być wydawany efektywnie🚫 zestaw reklam nie zapewnił wyników, które umożliwiają wyjście z Fazy uczenia się🚫 prawdopodobnie nie masz ok. …